Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sådan har jag aldrig sett tidigare. Vad är det för ref? Väldigt fin. Häftiga indexes på 3-6-9 medÅngrade mig.
Vet inte riktigt, kommer inte ihåg och 6564 var rätt ref. Köpte den till min bror för många år sedan. Tror boetten är i 9 karat med stålboettlock. Helt klart lite kul/udda med en rehaut som är limmad på tavlan.En sådan har jag aldrig sett tidigare. Vad är det för ref? Väldigt fin. Häftiga indexes på 3-6-9 med
Gillar den där! Och inte enbart för att även jag har en....Belinda tickar på
Ja, dom är trevliga. Ska se om jag vågar gnugga lite på siffrorna på den här, de har oxiderat lite.Gillar den där! Och inte enbart för att även jag har en....
Ball! Är visarna sådana att de lyser typ neonorange under blåljus?Sinn 143
Ball! Är visarna sådana att de lyser typ neonorange under blåljus?
Fan det där glömde jag testa när jag hade minDet fanns tio sekunder kvar i UV-lampan innan batterierna dog och har inga nya hemma, så du får ha överseende med bildkvaliteten