• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust - äkta?

Brorsson

Breitling
image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
Hej! Skulle vara vänligt om någon "expert" skulle kunna svara på om det här är en äkta datejust?

Säljaren hade 100 % positiv feedback av hur många köpare/säljare som helst. Sen snubblade jag över ett rolexforum där de påstår att han säljer fake skit. Hade redan "commit to buy" vid det tillfället... Och eBay är som eBay är. Kan bara avbryta ordern om säljaren godkänner. Känner mig som en riktig idiot, vilket jag är. Så om någon svarar, ge konstruktiv hjälp istället för glåpord. Tack på förhand!
 

Knugen

Panerai
2-Faktor
Gick inte att citera ditt inlägg i "är den äkta-tråden" så skriver här:

Utan att vara en självutnämnd expert tycker jag den ser bra ut. Säkert inget du behöver oroa dig över. Återkoppla däremot gärna när du mottagit den =)
 

Bane

Omega
Finns det ett laser graverat Rolexmärke i safirglaset så är det en äkta något du kan kolla upp med hjälp av ett förstoringsglas
 
Topp