• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date-tråden

Ljung87

Cartier
2-Faktor
Liiite mer får du nog speca. Till vilken klocka till exempel?
Så dumt d kan bli. 18038.
Typ dessa
Screenshot_20201003_092553.jpg

Eller den gröna som @Affe har på sin :)
 

Ljung87

Cartier
2-Faktor
Den gröna tavlan som sitter i min 18238 är till den sexsiffriga DDn, 118238 om jag inte missminner mig!
Ah då förstår jag varför den inte gick att hitta på denna uppställningen med tavlor. Men jag trodde att sexsiffriga tavlor inte passade i femsiffriga modellen men har du det så går det ju uppenbarligen :)
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Så dumt d kan bli. 18038.
Typ dessa
Screenshot_20201003_092553.jpg

Eller den gröna som @Affe har på sin :)
Ah då förstår jag varför den inte gick att hitta på denna uppställningen med tavlor. Men jag trodde att sexsiffriga tavlor inte passade i femsiffriga modellen men har du det så går det ju uppenbarligen :)
Jo, det går fint.
Jag tror du får räkna med 3-5k för en "vanlig" tavla utan is. En grön verkar vara lite svårare att få tag på men om du hittar en så så skulle jag gissa att du får punga ut kanske 8k. Isade verkar kosta från 8-10k och uppåt.
 

Ljung87

Cartier
2-Faktor
Jo, det går fint.
Jag tror du får räkna med 3-5k för en "vanlig" tavla utan is. En grön verkar vara lite svårare att få tag på men om du hittar en så så skulle jag gissa att du får punga ut kanske 8k. Isade verkar kosta från 8-10k och uppåt.
Tack så mycket då har man iaf en uppfattning om vad man ska betala :) Det skiljer ju väldigt mycket mellan handlarna på nätet.
 
Topp