Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Daydate krånglar vid dagbyte

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Izze, 21 mars 2016.

1. Izze
    Trådstartare

Izze Bonde

Hallå där,

Har en rätt så nyinköpt DD och jag märkte först nyligen att den har svårt att byta över till rätt dag. Vet inte om jag postar på rätt plats men jag skulle gärna få mer information om detta.

Går det att åtgärda?
    Vart vänder jag mig?
    m.m.

Notera att jag kan manuellt vrida den till rätt datum och dag. Det är en 79' 18078

Tack!
    image.jpeg

2. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Dagtavlan behöver lite olja. Hur är servicehistoriken annars? Ta den till en Rolex AD.

3. HateWinter

HateWinter Friends of KS

Precis det problemet började hända lite då och då med min Day-Date 18078 från 79. Det började för ett par veckor sedan, och min var relativt nyservad. Så i skrivande stund är den inne hos ROB.E. Beskedet jag fått per telefon är att den ska justeras lite. Men jag vet mer i veckan. :)

Lycka till.:)

Tomas Eriksson gillar detta.
  4. StarMan

StarMan Friends of KS

Från:
    Västerbotten
    Även min har fått samma problem. Ibland slår den om helt först vid kl 03. Den är servad för ett år sen på Rob så jag ska be dem fixa det på servicegatantin.

HateWinter gillar detta.
  5. viktorm

viktorm Bonde

Från:
    Stockholm
    Först och främst; tråkigt!
    Men precis som ovan nämnt, kolla med AD innan du lämnar in den och be gärna om en ungefärlig kostnad för kalaset.

6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Har du fixat detta @Izze ? Annars bör ju felet framgå i annonsen. :)

7. Izze
    Trådstartare

Izze Bonde

Detta är löst, annars hade jag naturligtvis tagit upp det i annonsen :)

8. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    OK, bra där! :)