• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Kocken rockar 116500
IMG_0558.JPG
 

Tsson

Breitling
nu har jag stÄtt i kö pÄ daytona 116500ln i ett Är..:(Àr det flera i gruppen som stÄr i kö hos svenska ÄterförsÀljare-hur lÀnge har ni vÀntat?
 

Bonumm

Panerai
StÄr i kö i Finland, dÀr Àr kötiden ca 2-2,5Är sÄ halva kötiden dÀr. 6-7Är i Sverige hos alla jag kollat.
 

zamboni

Omega
Har stÄtt i kö i ca 14 mÄnader i Sverige, senast jag var dÀr hörde jag att de mer eller mindre hade "stÀngt" kön.
 

AMG63

Cartier
Har börjat sneglat lite pÄ en Daytona, vill ha en 5siffrig iaf, sÄ lÄngt Àr jag klar :), men varför Àr den G/s 16523 "billigare" Àn den i helstÄl 16520 ?
Är det fĂ€rgkombinationen eller Ă€r det hur mĂ„nga som tillverkats, eller missar jag nĂ„got, nĂ„gon som vet mer?
Är det nĂ„gon modell som man ska passa sig för?
Mvh
:rolex:
 

Zingo

Rolex
Har börjat sneglat lite pÄ en Daytona, vill ha en 5siffrig iaf, sÄ lÄngt Àr jag klar :), men varför Àr den G/s 16523 "billigare" Àn den i helstÄl 16520 ?
Är det fĂ€rgkombinationen eller Ă€r det hur mĂ„nga som tillverkats, eller missar jag nĂ„got, nĂ„gon som vet mer?
Är det nĂ„gon modell som man ska passa sig för?
Mvh
:rolex:
StÄl Àr mer efterfrÄgat för denna modell och dÀrav högre pris.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Tycker Daytonan Àr den snyggaste Rolexen , MEN , jag fixar inte en klocka utan datum , snÀlla Rolex gör en update till 2018
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Va lÀngesedan man sÄg nya 116500 dyka upp...Àr tillgÄngen strypt Àn mer eller Àr hypen över?
 

Gustafo

Breitling
SÀkert ett redan diskuterat Àmne men men. 116500LN kan enligt mig va den absolut snyggaste Rolexen pÄ marknaden just nu. NÀr jag senast frÄgade Nymans ur hur lÄng kö det var svarade de att de fÄr in en om Äret och att de har 20 personer pÄ kö. De som kommer ut pÄ andrahandsmarknaden som ligger annonserade för 150K, sÀljs dom för det eller Àr det ett önsketÀnkande? Vad har slutpriserna vart hÀr pÄ forumet? :)
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
SÀkert ett redan diskuterat Àmne men men. 116500LN kan enligt mig va den absolut snyggaste Rolexen pÄ marknaden just nu. NÀr jag senast frÄgade Nymans ur hur lÄng kö det var svarade de att de fÄr in en om Äret och att de har 20 personer pÄ kö. De som kommer ut pÄ andrahandsmarknaden som ligger annonserade för 150K, sÀljs dom för det eller Àr det ett önsketÀnkande? Vad har slutpriserna vart hÀr pÄ forumet? :)

Har ingen aning om slutpriserna men att nymans bara skulle fÄ in en om Äret lÄter naturligtvis helt orimligt:)
 
R

Redster

Guest
StÀllt mig i kö i Finland för nya daytonan, ca 4 Ärs vÀntetid, men lÀr nog gÄ fortare. :D
 
Topp