mr_logd
Basic
Instämmer. Men jag tycker den ser ut att ha en lämplig storlek i ditt fall.Allt är relativt. Kan ibland tycka min om 42 mm känns gigantisk.
Jag var ute efter den klassiska field watch-storleken Eller nåt åt det hållet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer. Men jag tycker den ser ut att ha en lämplig storlek i ditt fall.Allt är relativt. Kan ibland tycka min om 42 mm känns gigantisk.
Snyggt! 38:an satt verkligen bra på dig. På mig är den lite som @dd_mange s ett nummer större här ovan.Fick den med posten idag. Jag är lite ovan vid en så pass liten boett (den känns betydligt mindre än min Explorer som är 39 mm, bara 1 mm större), men jag kommer vänja mig på en dag eller två. Den är galet elegant, om man frågar mig
Det är ju ett bra exempel på att mm inte är allt. Det har ju med bezelstorlek, bandhorn, har den kronskydd osv att göra, hur den ”bärs”
Snyggt!Rött nato kanske inte är så lämpligt i skyttegravarna, men när man skrivbordsfältar så funkar det väl!
Bara solen som saknas
Precis, men lyckades hitta hem igen ändåSolen behövs väl för att ställa in kompassen på den där väl?
Saknar ofta min gamla Khaki.Hamilton finns att klämma och känna på hos DitUr på Emporia i Malmö.
En monter, skapligt utbud.
Hade lämpligt nog en Hammy på mig.
Det förstår jag, helt klart en stabil del av samlingen. När man måste ta något snabbt på morgonen och inte känner för quartz – då blir det Khaki!Saknar ofta min gamla Khaki.
Ja den var bra den där, tyvärr hade jag lite mekanik problem & fick serva en del. Sen störde jag mig tyvärr på 5 ATM. är ju säkert lugnt men vill kunna slänga mig i vattnet med en Field klocka på sommaren utan att oroa mig.Det förstår jag, helt klart en stabil del av samlingen. När man måste ta något snabbt på morgonen och inte känner för quartz – då blir det Khaki!
Inte så tokig. Jag var påväg att köpa en moonswatch som beater, men denna har mycket bättre mått.Nytt från Hamilton! Khaki Field 33/38 mm med kvartsverk. Endast 8,3 mm tjock. Riktigt lovande släpp tycker jag. Perfekt beater.
Tyvärr samma 5 bar water resistance som på de manuellaNytt från Hamilton! Khaki Field 33/38 mm med kvartsverk. Endast 8,3 mm tjock. Riktigt lovande släpp tycker jag. Perfekt beater.