• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MaziK

Rolex
2-Faktor
20160212100652-01-01.jpeg
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
En sak som stör mig rent utseendemässigt på Panerai är datumkomplikationen. På 1950 tycker jag att datumet är för litet på Luminor att datumbubblan är ful.

Bara jag som stör mig på detta?
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
En sak som stör mig rent utseendemässigt på Panerai är datumkomplikationen. På 1950 tycker jag att datumet är för litet på Luminor att datumbubblan är ful.

Bara jag som stör mig på detta?

Nej. Panerai ska inte ha datum.
Eller kanske, saknar det ibland.
Nee, har mobilen till det och på jobbet använder jag inte pannan.
 

azcii

Patek
2-Faktor
En sak som stör mig rent utseendemässigt på Panerai är datumkomplikationen. På 1950 tycker jag att datumet är för litet på Luminor att datumbubblan är ful.

Bara jag som stör mig på detta?
Nej inte bara du. För mig ska en panna vara så ren som möjligt, vill inte ha några komplikationer på tavlan... "Small seconds" är väl ok... Därför jag diggar power reserven på PAM422, behåller den rena tavlan men har lite cool teknik på baksidan! Men men, smaken är som baken.
 
Topp