• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredgusta

Panerai
Tack @Fredgusta :)
Saknaden blev för stor, det är något speciellt med Panerai som gör att man dras tillbaka om man en gång varit nere i träsket. Tredje gången gillt så blev det med sandwich tavla som var det jag fasta för med Panerai först men aldrig ägt. Den bör dyka upp i början på nästa vecka så jag uppdaterar dig med bilder ;)
Jag förstår dig! Fick också bli ett sandwich-tavla för mig efter 510an :)
IMG_20210821_191540.jpg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Btw, @David71 sa en sak förut som fick mig att fundera. Krons hade ett visningsex av PAM 1223. Har Panerai haft visningsex tidigare? Det enda jag hört talas om är klockor som butiken har fått låna av Panerai för att de anställda ska ha dem på sig. Jag inser nu att det kanske är just det som är visningsex. :D Isåfall undrar jag om det är de som har nummer 000 i serien? Om ni kilar till Krons för att kolla på 1223 kanske ni kan vända på den och kolla? :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
En annan diskussionsfråga som poppade upp. Ni har kanske sett att det outas en Panerai experience den 22 september. Det ryktas hårt om att det är något tillsammans med Brabus. Det dök upp lite "bevis" på det på facebook, och en kommentar som jag tycker är rakt på. Jag är inte så glad över det här.

1631798214797.png
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
En annan diskussionsfråga som poppade upp. Ni har kanske sett att det outas en Panerai experience den 22 september. Det ryktas hårt om att det är något tillsammans med Brabus. Det dök upp lite "bevis" på det på facebook, och en kommentar som jag tycker är rakt på. Jag är inte så glad över det här.

1631798214797.png
Aldrig förstått tjusningen med alla klocktillverkares behov av samarbeten med biltillverkare och båttävlingar.
Jag fattar draghjälpen i marknadsföringen men är det inte ett ganska trött koncept?
 

Fredgusta

Panerai
Aldrig förstått tjusningen med alla klocktillverkares behov av samarbeten med biltillverkare och båttävlingar.
Jag fattar draghjälpen i marknadsföringen men är det inte ett ganska trött koncept?
Det känns som en "lätt väg att gå" marknadsföringsmässigt. Lite synd att inte Panerai låts bli "militärnördarnas" klocka och måste kränga säljsiffror till Richmond.
 

Sunray

Omega
2-Faktor
Helgen räddad 😁🤘973:an kom fram i tid 😜. Tack Krons ur för den smidiga affären 🤙. Så några snabba bilder givetvis med @oddface läder band. Nu blir det snart dax för fler beställningar.
 

Bilagor

  • 56A28FF2-4E6A-4416-8749-AA4C2B88F5F3.jpeg
    56A28FF2-4E6A-4416-8749-AA4C2B88F5F3.jpeg
    505.4 KB · Visningar: 7
  • 0D867527-AA2B-4E9E-A31E-D1FC3EA8EC81.jpeg
    0D867527-AA2B-4E9E-A31E-D1FC3EA8EC81.jpeg
    457 KB · Visningar: 11
Topp