Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Den där KS-andan..

Diskussion i 'Diskussion' startad av Wi, 3 juli 2013.

1. Wi
    Trådstartare

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    ..är ju fan helt fantastisk!
    Enbart av att vi nördar delar samma intresse så har vi ju lyckats åstadkomma en hel del fint. Först och främst får man ju tacka våra kära moderatorer som startade upp nörd-basen, platsen där vi kan tråna, dela med oss, diskutera och ibland bråka. Sedan har vi ju Barncancerfonden..Wow, vilken otroligt bra idé! Har ni sett att vi snart är uppe i 20k? Vi har typ nåt målet med nästan halva året kvar! Vi är allt bra människor..

Sen har vi de där små, men ändå stora gesterna. Jag vill dela med mig av en. Nu i helgen startade jag en köpes-tråd. Jag var ute efter ett blått och ett rött nato till nya klockan. "mace" hörde av sig och sa att han har ett rött phoenix nato (braa grejer vettu) som aldrig blitt använd. Den skulle jag få postad till mig för 0kr, bara jag var god nog att göra en valfri donation, till valfri organisation. Sagt och gjort, jag skickade 100a spänn till vår barncancerfond och poff! Idag dök ett kuvert upp. I denna fann jag en hel del roligt =)

Alltså inte bara ett rött nato som sagt, utan även ett blått!
    Vilken kille!
    Vilket forum!
    Keep it up!

PierreS, meo_swe, daviden och 14 andra gillar detta.
  2. Kson

Kson Friends of KS

Jaa det är trevligt : )

Wii gillar detta.
  3. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Den taggen är fantamig inte helt dum.. :p brukar spy galla över dom vanligtvis

4. KS är bra skit...

Scaramanga gillar detta.
  5. Wollen

Wollen Barfly

Minst sagt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

6. Rille

Rille Präst

Härligt att höra!

Mårtenssons ur Brookfield