• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga guldtråden!

natovintage

Rolex
2-Faktor
Suisse Chronographe Landeron 51 18k gulguld

image.jpeg
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
En tråd som passar mig väl :D
Här är mina bidrag;
Breguet - vitguld
image.jpeg

Blancpain - gulguld
image.jpeg

LeCoutre - gulguld
image.jpeg

Och Jean D'eve - gulguld
image.jpg

Mkt fin trupp! Hur är känslan på din Jean? Detaljkvaliten? Fastnade på en på Kaplan för något eller några år sedan, men vågade inte slå till, blev påmind nu. Den är riktigt vacker!
 

Oew

Rolex
Breguet är läskigt bra, personligen tycker jag att deras utstrålning är helt unik.
Ja de är verkligen fantastiska, precis som du säger så har de ett unikt formspråk!

Mkt fin trupp! Hur är känslan på din Jean? Detaljkvaliten? Fastnade på en på Kaplan för något eller några år sedan, men vågade inte slå till, blev påmind nu. Den är riktigt vacker!
Tack så mycket! Tycker kvalitén är bra, men går inte riktigt att jämföra med mina övriga förstås. Älskar dock att ha den då det är en sån udda och cool design. Har faktiskt 3st men endast den här som går tyvärr.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Ja de är verkligen fantastiska, precis som du säger så har de ett unikt formspråk!


Tack så mycket! Tycker kvalitén är bra, men går inte riktigt att jämföra med mina övriga förstås. Älskar dock att ha den då det är en sån udda och cool design. Har faktiskt 3st men endast den här som går tyvärr.

Nää det förstår jag, mot den galna uppsättningen så är det såklart inte lätt att hålla samma takt!

Vad drivs dom av för verk, samma för alla?
 

Oew

Rolex
Nää det förstår jag, mot den galna uppsättningen så är det såklart inte lätt att hålla samma takt!

Vad drivs dom av för verk, samma för alla?
Nää det förstår jag, mot den galna uppsättningen så är det såklart inte lätt att hålla samma takt!

Vad drivs dom av för verk, samma för alla?
Haha ja den kanske har lite prestationsångest ;)
Det är lite olika verk, några är automat och några kvarts. Jag har båda, skriver lite mer utförligt om verken imorrn, är för onykter för det nu!
 
Topp