Tack! Verkar vara som om man alltid återkommer till en Zodiac men den här kombinationen är oslagbar! och vill inte säga för mycket nu MEN denna gången är den här för o stannaWelcome back! With a bang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Verkar vara som om man alltid återkommer till en Zodiac men den här kombinationen är oslagbar! och vill inte säga för mycket nu MEN denna gången är den här för o stannaWelcome back! With a bang!
Gött gäng
Gruppfoto.
Den är en keeper i min bok iafTack! Verkar vara som om man alltid återkommer till en Zodiac men den här kombinationen är oslagbar! och vill inte säga för mycket nu MEN denna gången är den här för o stanna
Japp.Zöndag blev till måndag ... Blev till tizdag? Eller det kanske är så att varje dag är zodiac dag....
Whaaaaaat??? What är those? Tell me more!Rarely seen in the thread.
This is a model called renegade. There is 3 colors: classic black, blue and yellow. They are somehow similair to the Panerai design with 44mm case.Whaaaaaat??? What är those? Tell me more!
Quartz movement I guess?This is a model called renegade. There is 3 colors: classic black, blue and yellow. They are somehow similair to the panarai design with 44mm case.
So cool, you can send the blue to me. I promise I’ll take good care of it hahaYes ronda quartz. Ronda movements are really good.
Be ready a renegade is coming to youSo cool, you can send the blue to me. I promise I’ll take good care of it haha
BILDÅter på länk, den är trots allt bäst på den enligt mig. Riktigt bekväm dessutom med det låset!
Riktigt rarNä vad säger ni? Nu skiter vi i det här och går hem...
Tyvärr inte. DET GÅR JU SÅ J@#$A BRANä vad säger ni? Nu skiter vi i det här och går hem...
send me the braceletTyvärr inte. DET GÅR JU SÅ J@#$A BRA
Råtufft armband. Det kommer tvåa på min coolaarmbands-lista, endast slagen av turkosstensvarianten.Tyvärr inte. DET GÅR JU SÅ J@#$A BRA
hahahahaRåtufft armband. Det kommer tvåa på min coolaarmbands-lista, endast slagen av turkosstensvarianten.
Haha...rar va det jaRiktigt rar
Znyggt!Tyvärr inte. DET GÅR JU SÅ J@#$A BRA
Zå jädra zkönt!Znart helg