Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ngn ny sorts kaffe öl?Städpaus med alkoholfri halvgod öl
JajajajaÄr det ngn ny sorts kaffe öl?
Snuskigt bra på det där bandetHörde jag fika?!?
Det är ju en KANNA med espresso. Känns som att du dopar dig inför kvällens boule/panna-gtg.
47 mm känns inte så stort bredvid en ändå ganska liten espressokopp
Jag fattar inte att ni vågar lägga klockan på koppen, när jag skulle testa lät jag bli, jag blev superrädd att klockan (och framför allt läderarmbandet) skulle ramla i kaffet
Risker man får taJag fattar inte att ni vågar lägga klockan på koppen, när jag skulle testa lät jag bli, jag blev superrädd att klockan (och framför allt läderarmbandet) skulle ramla i kaffet
Om man har gummi på så klarar tom en Due det djupet, åtminstone en espressoJag fattar inte att ni vågar lägga klockan på koppen, när jag skulle testa lät jag bli, jag blev superrädd att klockan (och framför allt läderarmbandet) skulle ramla i kaffet
Är det verkligen säkerställt?Om man har gummi på så klarar tom en Due det djupet, åtminstone en espresso
Är det verkligen säkerställt?