• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella Semester-Tråden!

M.U

Rolex
Som rubriken lyder tänkte jag starta upp en semestertråd då jag inte hittat någon här på KS!
Där man lätt kan slänga upp någon go bild från sin semester som de flesta utav oss kommer ha framöver!

Min semester började tidigt i år, redan nu i helgen faktiskt! Jag och mina kollegor plus leverantörer åkte iväg på "konferens" till Malta över helgen, mycket öl och väldigt mycket skratt samt en del klocksnack så ledde detta till en helt grym helg!

Vi var fyra klockintresserade med på resan, två stycken lurkers och en utomstående KS:are. Gänget bestod utav en Tudor Submariner, Omega Seamaster, Hublot Classic Fusion samt en Rolex Submariner!

Men vad är en tråd utan bilder?

20140530_111256.jpg


20140601_115310.jpg

20140531_211319.jpg

(Nyduschad handled, inte så svettig som den ser ut ;) )
20140530_221424.jpg


Ha gärna överseende med bilderna, inte utav högsta kvalitet!

20140601_184927.jpg


Vann även kollegans Hublot på Poker....

20140602_053540.jpg


Samt lite skönlitteratur på vägen hem!
 

hollow123

Rolex
image.jpg


Gött Mackan, bjussar på en bild från förra sommaren i Turkiet. Ge mig tre veckor så kommer massa färska bilder i skön miljö :hungry:
 
  • Like
Reactions: M.U
17 juni till 8 augusti har jag semester.
Förväntar mig en del av soffliggning och skumpadrickande, men med annan klocka. 009 är avyttrad.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Beroende på hur situationen med projekten ser ut så blir det nog några veckor över Juli.
Power Meet får man ju inte missa!
 
Topp