Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Den senaste Omega master aqua terra med svart tavla

Diskussion i 'Diskussion' startad av Petta, 17 februari 2015.

1. Petta
    Trådstartare

Petta Bonde

Är det någon som tittat och klämt på den nya Omega master aqua terra med SVART tavla?

omega 231.10.42.21.01.003

´Har inte sett den själv men det sägs att tavlan ska vara "magisk" då den betraktas i olika vinklar:)

2. mruhr

mruhr Borgare

Från:
    Storstan
    Svart bör vara svart i ålägga vinklar, eller missar jag något?

3. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Samma tavla på nya 8508 som på gamla 8500-modellerna. Jag har blå 8500, den är cool, den svarta skiftar lite, men inte alls samma effekt som den blå. Fult på de nya utan ram runt datumet tyvärr, förstör symmetrin.
    Inspirationsbild som kanske visar skifting image.jpg

Rookien gillar detta.
  4. Rookien

Rookien Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Håller med apan, den blå är helt sjukt magisk!!! Har svårt o tro den svarta är i samma liga....

5. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Jag har en med svarta tavlan, här är ett par bilder på den från tidigare ägare (forumslyna :) )
    ImageUploadedByTapatalk1424205264.549705.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1424205291.075564.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1424205354.789446.jpg

vonhall, mega, theargonaut och 2 andra gillar detta.
  6. Tuff

Tuff Stadsbo

Bror min har en AT 8500 i teak gray. Var med och valde och de va den och den blå som stod på kartan, vit och svart kändes ganska trista i jämförelse. Även om de faktiskt är förbaskat snygga de också! Men de spelade inte i samma liga i min bok...

Mårtenssons ur Brookfield