• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Civen

Omega
2-Faktor
Är det någon som har införskaffat top side crew i dammodellen som är sugen på att dela med sig av lite bilder? Lite sugen på den med tanke på dess mått, men jag önskar den hade funnits med svart eller blå urtavla…
 

Shadowdiver

Breitling
Scurfa Diver One titanium under ett dyk.
 

Bilagor

  • 8E039520-E015-4443-A4E6-E1F38AA73E9A.jpeg
    8E039520-E015-4443-A4E6-E1F38AA73E9A.jpeg
    58.7 KB · Visningar: 27

Marand

Cartier
2-Faktor
Fråga till er med titanlänk till Diver One. Är det något som tillför eller blir den liggande till förmån för andra straps?
 
Senast ändrad:

Gnurf

Omega
Fråga till er med titanlänk till Diver One. Är det något som tillför eller blir den liggande till förmån för andra straps?
Jag har titanlänken. Använder det periodvis och ångrar inte köpet. Sitter skönt runt handleden. Vikten är påtagligt lätt för en länk. Men originalbandet är det som sitter på mest. Det är ett av de bättre banden jag testat.
 

Marand

Cartier
2-Faktor
Jag har titanlänken. Använder det periodvis och ångrar inte köpet. Sitter skönt runt handleden. Vikten är påtagligt lätt för en länk. Men originalbandet är det som sitter på mest. Det är ett av de bättre banden jag testat.
Tack för svar. Jag är väldigt nyfiken på att uppleva den, även om jag ser framför mig att originalband/nato kommer föredras.

Mailade Scurfa och fick veta att de är åter i lager under april. Men det är ju det där med tålamod ;)

Lagt upp en köpesannons, även om jag inser att det är en något smal tillgång på forumet.
 

Gnurf

Omega
Tack för svar. Jag är väldigt nyfiken på att uppleva den, även om jag ser framför mig att originalband/nato kommer föredras.

Mailade Scurfa och fick veta att de är åter i lager under april. Men det är ju det där med tålamod ;)

Lagt upp en köpesannons, även om jag inser att det är en något smal tillgång på forumet.
Förstår precis. Behöver också jobba med tålamodet.

Lycka till! Har tyvärr inget till salu.
 

Esir

Breitling
Om det är någon som bestämmer sig för att avyttra sin Diver one så får den mer än gärna pinga! 😊
 

Börsing

Omega
Nu får jag också vara med här. Jagat en orange länge.
Hökat hemsidan dagligen utan resultat, så av en slump hamnade jag på köp&sälj. Där fanns den här till salu! Lycka!

Strap tips till orange tavla!?

IMG_7395.jpeg
Snyggt, välkommen! Svart, grått, marinblått eller olivgrönt funkar till allt! Tycker både nato och gummi fungerar finfint till diver one.
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Här fanns dom!


De där funkar bra på scurfan som har borrade lugnar. Annars får man gå på dessa:
 
Topp