Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ångrar att jag någonsin släppte Gummos seiko. Om du får för dig att flippa köar jag gärna.Aurore aka "Det franska sjöliket".
Seiko 6458-6000
Siduna, kanske för fin?
Absolut inte för fin men inte heller äkta patina. Den är rolig så den får fick komma med ändå. 7548 Gummo LE!
Tror inte att jag kommer att släppa den på ett tag, riktigt rolig att ha i samlingen. Gummo har redan indikerat att den vill tillbaka hem så det är sannolikt där den kommer att hamna om den lämnar mig.Ångrar att jag någonsin släppte Gummos seiko. Om du får för dig att flippa köar jag gärna.
Grym tavla!Det mögligaste som finns i min kollektion för tillfället. Kunde inte motstå att ropa hem den när jag såg den, dessvärre har sambon lagt beslag på den, så bärs extremt sällan. Men har köpt en annan till henne nu när hon ska fylla år, så snart är den min igen.
Perfekt!För ”fin”?
Jo håller med, skulle vilja ha en schysst vintage-länk så tavlan får stå för sig självPerfekt!
Men den är värd ett trevligare band.
Absolut, en vintagelänk är alltid trevligt. Fram tills dess tycker jag du ska klä den i ett trevligare läder.Jo håller med, skulle vilja ha en schysst vintage-länk så tavlan får stå för sig själv
Jösses, vilken tavla!
Riktigt ball, vad kan ha orsakat det?
Grönmögel-dialJösses, vilken tavla!
Tack
Ja, den är rätt cool IMHO Tyvärr ingen aning om hur den blivit så. Svårt att veta hur tavlan såg ut från början, svart?Riktigt ball, vad kan ha orsakat det?
Jisses så bra, sanslös
Jag har en sliten DS krona liggande!Tycker att visarna kvalificerar DSen för denna tråd.
TackJisses så bra, sanslös
Jag har en sliten DS krona liggande!
Är till en manuell, men tror den funkar på auto med!
Tycker din klocka är underbar, både tavla o visare!
Men att kronan är för blank
PM:a om du vill ha den!
Satt på denna!Vad snällt PMar...