• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
converse-chuck-ii-details.jpg

Köpte de svarta med vit sula. Ville köpa de helsvarta men snålade ur, dessa kostade bara typ 700kr med gratis frakt från sporamore. Kanske köper helsvarta också om dessa är bra.
 

LS

Panerai
2-Faktor
Beställde precis sådan här impregneringsspray till mina nya sneakers. Någon med erfarenhet? :)

 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@Ssl , @snoozarn , @slimjim
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Fick hem dem nu och de är allt annat än ett par vabliga Converse Taylor med den nya sulan. Studset gör dem extremt bekväma och linningen känns riktigt bekväm.

image.jpeg

De är dock ganska långa, inte smala mitt över men långa vid tårna.

image.jpeg

De ser lätt clowaktiga ut med vit tå så jag har skickat tillbaka dem och beställt ett par helsvarta.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@yonsson, klokt att byta mot helsvarta.
Dämpningen är ok, inget att hämta emot andra nike skor så därav blir mina stående iaf. Men får kanske börja rasta de.. :)
Inget slår Nike, så är det bara. Dessa är i alla fall delvis Nike. :D Med tanke på att dessa är "basketskor" från början så är
Jag rätt nöjd med att de nu känns någorlunda dämpade
 
Topp