Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer! 10:10.Är det någon som vet när Springbank 10 släpptes? Kan det ha varit 10:10?
Tackar! Du fick ju tag på dom finare förra gångenStämmer! 10:10.
Jag hoppade över denna, eller.. Glömde tiden
Eller hur! Ser fram emot kvällen för att testa Hazelburn 15.Tackar! Du fick ju tag på dom finare förra gången
Satt i möte och uppdaterade och sen helt plötsligt var det fullt. Jaja, det finns annat att köpa
Jag gillar den. Riktigt bra maltÄr ju hälsosamt skeptiskt till Whisky utan åldersangivelse då dom brukar vara lite råa, men den här har fått bra kritik. Att den dessutom med sina 400:- är betydligt dyrare än motsvarande från Loch Lomond m fl kanske betyder något? Nåja, ingen minns en fegis och utlåtande kommer på torsdag.
Prova gärna Jura 12 år sherry caskJag gillar den. Riktigt bra malt
Lite flytande värme efter en kylig hundpromenad. Skål på er och ha en bra mellofri lördagskväll!
Stört omöjligt! Så tråkigt upplägg/system? Man kan ju likaväl anmäla intresse och så lottar de ut istället? Kl10.05 när vanligt folk jobbar...Någon som högg något gott från websläppet? Jag hade tur att få dessa
Håller med dig.Stört omöjligt! Så tråkigt upplägg/system? Man kan ju likaväl anmäla intresse och så lottar de ut istället? Kl10.05 när vanligt folk jobbar...
Jag försökte men lyckades inte. Bra val . Det var mina första val också.Någon som högg något gott från websläppet? Jag hade tur att få dessa
Jepp! Kör telefon plus dator- funkar ibland och ibland inte..Jag försökte men lyckades inte. Bra val . Det var mina första val också.
Är du inloggad på två enheter samtidigt? Typ mobil och dator.
Öppnade denna nu efter att jag såg inlägget. Jag köpte den för många år sedan och ogillade den redan då . Köpte en för några månader sedan av nyfikenhet och öppnade den i kväll . Den är verkligen inte min tekopp. Oljig i smaken. Doften är dock helt ok.
Smaken är som baken..Du och jag måste ha väldigt olika smaklökar. Hittar inte en antydan till oljighet i smaken, vilket jag däremot gör med Old Pultney t ex.
Jag gillar den. Riktigt bra malt
Jag har alltid lite vatten I glas och fyller på lämplig mängd maltVi kan vara överrens om en sak i alla fall, den här var inte dum alls, speciellt med en liten skvätt vatten i.
Jag har alltid lite vatten I glas och fyller på lämplig mängd malt
Jag gillar Aberlour. De har dock lite olika karaktärer. Tullibardine är betydligt mjukare i smaken. Du har också Arran . Tamnavulin Cherry cask är mycket bra för pengenFan vet om den inte är bättre än Aberlour, som dessutom har dragit iväg en bit över 500 …?
+1 på den. Tycker den var bra och hyggligt prisvärd- även om jag håller Arran snäppet högreProva gärna Jura 12 år sherry cask