• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det är lördagkväll och den går i brunt...

Rivalen

Rolex
Låneklockan sitter på. Att fota klockor som Jocke fotat innan är en uppgift som jag och hustrun handhållet går bet på. Här saknas inte bara kunskap utan även fotografens bäste vän - ljus.

Att ta av Sinn U1 an och sätta på denna på läder var som att få en fjäder på armen. Med sin tavla har den så mycket att erbjuda för den som som jag tycker om att sitta och titta på sin klocka i olika ljus med ett litet förstoringsglas.

Jag tror att köper jag en Root Beer (inte alls otroligt) så blir det för livet åsså byter jag mot ett glas utan bubbla.

Än en gång Jocke - och skicka ett PM när du vill ha tillbaks den . jag är VÄLDIGT rädd om den.

Håll tillgodo...

file.php


file.php


file.php
file.php
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Den är läcker, förstår din längtan! Jocke har ju så många så han kanske inte saknar den...:)
 
Topp