Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Det är lördagkväll och den går i brunt...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rivalen, 26 oktober 2013.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Låneklockan sitter på. Att fota klockor som Jocke fotat innan är en uppgift som jag och hustrun handhållet går bet på. Här saknas inte bara kunskap utan även fotografens bäste vän - ljus.

Att ta av Sinn U1 an och sätta på denna på läder var som att få en fjäder på armen. Med sin tavla har den så mycket att erbjuda för den som som jag tycker om att sitta och titta på sin klocka i olika ljus med ett litet förstoringsglas.

Jag tror att köper jag en Root Beer (inte alls otroligt) så blir det för livet åsså byter jag mot ett glas utan bubbla.

Än en gång Jocke - och skicka ett PM när du vill ha tillbaks den . jag är VÄLDIGT rädd om den.

Håll tillgodo...

[​IMG][​IMG]

16610, Jacob, _jonte och 5 andra gillar detta.
  2. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Snygg klocka! Jag tycker dina bilder är roligare än Jockes, hans är så tråkigt tillrättalagda och photoshoppade så de blir intetsägande.

Imho.

:)

jabla, Spencer och Rivalen gillar detta.
  3. HeliDive

HeliDive Stadsbo

Sköna bilder, fortsätt!

4. calzone

calzone Biskop

Fruktansvärt snygg !

5. TiE

TiE Friends of KS

Den är läcker, förstår din längtan! Jocke har ju så många så han kanske inte saknar den...:)

Rivalen gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield