Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Det var en dyr Jacques Lemans!

Diskussion i 'Diskussion' startad av mouqvist, 26 september 2015.

1. Var i en liten klockaffär och såg en trevlig Jacques Lemans klocka
    Inget märke som jag överhuvudtaget tittar på annars men denna modell tilltalade mig
    Rätt storlek, safir glas, wr100m med skruvad krona, nedsänkta tryckknappar och hyfsad bra kvalitet
    Frågade om priset... 6000:- !!!
    Enligt expediten är det ett schweiziskt verk i varför den kostar så mycket!!!
    Påpekade att det är ju ett kvartsverk i men så mycket anser de att den är värd
    Jag misstänker att det är en gammal modell då jag lyckas inte hitta den på nätet men JL klockor med liknande egenskaper går ju på max 2000:-
    Kan någon hitta den modellen på nätet och tipsa mig om var den går att köpa om det fortfarande är möjligt så tänker jag visa det för expediten
    image.jpg

2. Hugii

Hugii Biskop

3. Letade lite till och såg att modellen heter GU191B, den säljs inte längre och såldes för några år sedan för 270 dollars
    Fråga till er elitprutare: vilket pris kan tänkas att butiken släpper den för?
    image.jpg

4. Equilibrium

Equilibrium Friends of KS

Från:
    Island
    Pröva 270 $ !

mouqvist gillar detta.
  5. Equilibrium

Equilibrium Friends of KS

Från:
    Island
    Ja du kan ju inte få mer än ett nej, höj då till 300 dollar vetja ;)

6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    De lånar fritt ser jag. Hemsk.

galácticon gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield