Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

DrickSvinn´s Fredagstråd

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Babinus, 1 januari 2016.

1. Babinus
    Trådstartare

Babinus Friends of KS

God Morgon, eller God natt, beroende på men oavsett vilket, Gott Nytt År med grått nytt hår.

I denna tråd tänkte jag att man kan efterlysa eventuella klockor som under den glada nyårsnatten sprungit bort från sin husse eller matte och inte hittar hem.
    DrickSvinn.jpg
    Självklart kan man efterlysa annat eventuellt förlorat också. Mobilen, plånboken, minnen från kvällen, förståndet, oskulden..........vad som helst. Utförlig beskrivning av händelseförloppet vid förlusten rekommenderas.

God Fortsättning!

Mforce, gruby, Equilibrium och 1 annan gillar detta.
  2. Equilibrium

Equilibrium Friends of KS

Från:
    Island
    Jag tror jag håller på att tappa förståndet, möjligtvis har det redan inträffat. Jag knatade för ett par timmar sedan hem från nyårsbrasan (jupp mina damer och herrar, på Island firar de av året med en rejäl brasa) När jag gick där i godan ro bland hundratals andra islänningar så kändes det som om någonting ramlade ned inne i huvudet. Jag stannade genast upp och såg till min förfäran mitt vett rulla iväg mot en brokant och vips så tog det ett skutt ned och försvann i vattenmassorna.

Nu ligger jag hemma i sängen redo för att hälsa John Blund välkommen, oron kryper i kroppen och jag undrar hur morgondagen kommer te sig.
    Skall jag ringa Dr Snuggles imorgon tycker ni ? Han kan kanske ta en titt i sin letarättpåalltmaskin och se vad han kan göra åt saken ?

Natti natti så länge...

ZtaFfaN, MariaE och Babinus gillar detta.
  3. Babinus
    Trådstartare

Babinus Friends of KS

Bara lugn. Vettet försvann i havet, men kommer tillbaka vid nästa kokande kaskad ur Geysir.

Equilibrium gillar detta.
  4. Equilibrium

Equilibrium Friends of KS

Från:
    Island
    Geysir har slocknat för flera år sedan... men det finns en liten en alldeles bredvid som heter "Strokkur" :)
    Får la ta mig dit a.s.a.p !

Babinus gillar detta.
  5. Babinus
    Trådstartare

Babinus Friends of KS

Ajdå. Det visste jag inte. Men det funkar säkert med Strokkur också. Om inte får du ge dig till tåls till Katlas nästa utbrott. Men då tappar en massa andra vettet istället, när de sitter på stängda flygplatser och svär.

Equilibrium gillar detta.
  6. Chatastropher

Chatastropher Stadsbo

Från:
    Straight outta Skälby
    Hellskotta, sovgott

Babinus gillar detta.
  7. joca

joca Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Kan man gnälla på lite förlorad sömn? :)

Babinus gillar detta.
  8. Hubbelbubbel

Hubbelbubbel Stadsbo

En fågel kvittrade förstås i ditt öra innan du skapade tråden? Nej, inte förlagt hemma.