• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"En klockas resa till sydliga breddgrader"

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag är på resande fot igen! Ett tåg mot sydliga breddgrader. Denke bad om en livetråd på mitt nästa köp, för att lugna grabbens nerver lite bjuder jag på "En klockas resa till sydliga breddgrader". Den tionde paketöppning får ni vänta på, trots att dussinklockor kan rulla in, eftersom att siffran tio är min favoritsiffra.

Zt73bls.jpg


Resan började bra. En forumsmedlem hamnade snett framför mig, lite blyg dock.
FAfyhmN.jpg


Följ klockans resa till den nya ägaren!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kom igen nu Ernie! Bjud på mera bilder och text från Ernies fantastiska klockresa :watching:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det kommer mer inom någon timme Affe! Här kommer klassikern, pekbilden. Har ingen aning om var jag är. Kan tåg köra vilse? ;)

Känner du igen trädet jag pekar på får du gärna säga var jag är Affe...
image.jpg



Glömde och svara på fråga två, du har precis passerat Katrineholm när du pekade :rolleyes:
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Latest news!

En man ville ha mina pengar, jag sa att jag inte hade några kontanter på mig. Då bad han mig om mitt kort.

- Nej, jag vill inte.

Nej betyder nej, vilket han förstod och gick därefter därifrån. Världens mest dassiga rånförsök. Om man ens kan kalla det för "rånförsök".

Varför bad han inte om klockorna...?

ywpkFRK.jpg


Edit: kort version
 

Kairo

Panerai
Latest news!

En man ville ha mina pengar, jag sa att jag inte hade några kontanter på mig. Då bad han mig om mitt kort.

- Nej, jag vill inte.

Nej betyder nej, vilket han förstod och gick därefter därifrån. Världens mest dassiga rånförsök. Om man ens kan kalla det för "rånförsök".

Varför bad han inte om klockorna...?
Öööh.. var hände detta?
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Latest news!

En man ville ha mina pengar, jag sa att jag inte hade några kontanter på mig. Då bad han mig om mitt kort.

- Nej, jag vill inte.

Nej betyder nej, vilket han förstod och gick därefter därifrån. Världens mest dassiga rånförsök. Om man ens kan kalla det för "rånförsök".

Varför bad han inte om klockorna...?

ywpkFRK.jpg


Edit: kort version
Då gäller det att undvika denna "man" efter du har gjort upp affären!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Vad låg i den dassiga ICA-påsen? Ja, förutom den lackade boxen. Här kommer bilder, en liveöverlämning till en lycklig ung man. Vem det är, får ni se snart...

Vi tar det i ordning - manualen
image.jpg

Stämmer certifikatet?
image.jpg

Där är den.
image.jpg

Liten GTG.
image.jpg

Obligatoriskt WS!
image.jpg
 
Topp