• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten GTG i Norge

Wangensten

Panerai
Vi er et gjeng som møtes hver uke for litt kaffe og øl. I dag fikk jeg ta bilde av alle de fine klokkene rundt:)
EII3cqE.png

Pateken ble unboxet i dag:D
GkqRWpB.png

729YoTB.png

RYSBAUS.png

PcCLgKs.png

GAL8vqo.png

Her har dere som mener vi ikke har gull i Norge ett bevis på at det faktisk finnes, me want one;)
SgYDmV5.png

rZmjJii.png

tmQQnim.png

aOkThRr.png

med1nWT.png

IhhufXr.png

yG1JAwO.png

iOSgXCZ.png

WODCGQy.png

eege0Aa.png

Patek sisters
haFFbhP.png

Genta brothers
iUjzOtu.png

Så alle sammen til slutt
3m51TGS.png
 

Onelund

Rolex
Mycket bra lineup, kul med variationen av dinkor (speciellt att ni har lite PAMs)

Heja Norge! Snart kommer jag seglandes.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig hög! ;) En PP 5726 eller smurf hade suttit fint. :D
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor

Riktigt bra! ;) Hur tycker du att 5726:an känns? Jag har tyvärr bara sett den på bild. Tycker att bandet ser rätt "billigt" ut för att sitta på en så dyr klocka. Tror att ett med lite struktur, typ krokodil hade sett exklusivare ut. Annars har jag sett att den även finns på länk. :)
 

Wangensten

Panerai
Riktigt bra! ;) Hur tycker du att 5726:an känns? Jag har tyvärr bara sett den på bild. Tycker att bandet ser rätt "billigt" ut för att sitta på en så dyr klocka. Tror att ett med lite struktur, typ krokodil hade sett exklusivare ut. Annars har jag sett att den även finns på länk. :)

Den som alle Patek veldig god på hånden. Den finnes i to versjoner, med lenke eller rem. Jeg ville nok valgt den med lenke. Den er noe høyere enn 5711 så det virker litt større. Bandet er av veldig god kvalitet, men det ser kanskje ikke så interessant ut. Det er jeg enig i:)
 
Topp