• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En snabbis på Rob Engström under lunchen!

Asplund

Patek
2-Faktor
Satt och funderade lite när jag kom till jobbet!
b59714.jpg


Sprang sedan in på Rob E. under lunchen, så här gick det till...

La ner klockan där..
b59711.jpg


Gick och åt en snabblunch på Burger kings uteservering på plattan, riktigt mysigt! :D (Lånad bild)
b59713.jpg


Gick tillbaka till Rob E. 30 minuter senare...

Sitter på kontoret igen med årets sommarklocka på armen :)
b59712.jpg


Det kallas service! :cigar:

/Asplund
 

Ryttaren

Rolex
Snyggt! Efter alla explorer 2or här senaste tiden så har jag också börjat sukta efter en vit 16570.....fan ta er!
 

point1

Cartier
Förlåt om jag går lite off-topic, men, när du byter urtavla, får du behålla den andra? Har hört ryktesvägen att man inte får det p.g.a. att Rolex inte skulle vilja att folk sålde riktiga urtavlor och satte in i andra klockor?
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Förlåt om jag går lite off-topic, men, när du byter urtavla, får du behålla den andra? Har hört ryktesvägen att man inte får det p.g.a. att Rolex inte skulle vilja att folk sålde riktiga urtavlor och satte in i andra klockor?

Man får behålla, dock blir priset högre än vid inbyte..

Tror dock denna fråga har varit uppe tidigare och har för mig att vissa länder t.ex. USA inte tillåter det? ..men det kan säkert någon annan svara bättre på!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Ja den servicen är svårslagen! Du fick ju min historia hur lång tid det tog för mig. :)
 
Riktigt snyggt!! vit är nog favoriten.
Såg att du även fick bytt visarna.Får du även behålla dom?
Härligt att kunna byta efter humör.:)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Fin! Och du fick behålla svarta tavlan till vintern?
Btw, tur att du inte blev robbad av alla plattan-tjackisar, satt där härom dagen då en trevlig herre frågade om han fick ta en slurk av min cola...
 
Topp