• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era bästa "tripplar" - trippel -tråden

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Just nu är detta min favorittrippel! Lika men ändå olika!

DSCF2119.JPG
Vackert!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det ändrar sig hela tiden, men just nu har denna trippel mognat fram.
Ref:18078-79, 1675/8-78 samt 1680-69 meters first.
2014-08-14 21 21 17.jpg

ett flygfoto över trippeln...en så kallad "bombmatta".
2014-08-14 21 21 44.jpg


Trevlig kväll!

Hur sitter den barkade DDn på handleden? Se ut som att viklåset är lite platt? Jag brukar få böja till mina lite för att de skall sitta bekvämt.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Stämmer bra, men jag är lite skeptisk till att böja låset, hur gjorde du?

Förstår det, men guld är mjukt och segt. Jag handtryckte mot en rundad yta med en lite mindre diameter än den jag var ute efter. Låset var stängt, vilket iofs inte påverkar så mycket på just presidentlåsen. Känner man sig inte bekväm med det kan säkert Bergströms fixa det.
 
Min nuvarande trippel känns riktigt bra, täcker in dom flesta användningområden....

9374D0C0-FE23-4D0A-B2E1-36B546507945_zpseyralagc.jpg


Riktigt nöjd med dom båda nytillskotten...

Ploppen är ju en riktigt best som man blir glad varje gång man sätter den på armen och roligt att kunna växla bland lite olika armband, har även meshet och det svarta gummit...
D3716FDE-331D-49D3-B5D5-35FB62C930F7_zpsh3upzxzm.jpg


Sedan får DJIIan täcka upp när man vill ha ett lite mer dressigt alternativ, var lite osäker på storleken men tycker den sitter bra, ringen känns inte alls såå stor i verkligheten som när man ser den på produktbilderna...underbar tavla...
D442099C-AA07-4798-A011-D7F95611A8D7_zpsxmq0dvy6.jpg


Trodde jag skulle sakna APn mer men är faktiskt mer nöjd med den här trion än med AP och SubC duon....

Ska man försöka se någon röd tråd så blir det väl att jag gillar klassikerna i uppdaterad form :)
 
Topp