Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Erfarenheter av Sinn U1000?

Diskussion i 'Diskussion' startad av hemingway1999, 16 mars 2015.

1. hemingway1999
    Trådstartare

hemingway1999 Friends of KS

Är det någon här som har en U1000 (EZM6) och vill dela med sig lite av sina erfarenheter? Den verkar ju ju grym som helst men Eriksons har den inte hemma så det finns ingen möjlighet att klämma lite på den. Och man vill ju inte slänga iväg en sådan beställning utan att ha fått lite mer kött på benen.

/Henrik

2. Cryssarn

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
    Har inga erfarenheter tyvärr. Men var inne och klämde på en annan Sinn idag. Jävla fin var den. Bara frågan om den är värd att offra sin SMP för ;)
    Själva tittar jag mycket Youtube videos på klockor jag är intresserad av. Brukar kunna ge bättre överblick.

3. hemingway1999
    Trådstartare

Kul! Vilken kollade du på?

/Henrik

4. Cryssarn

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
    U1 och EZM3.
    U1an var alldeles för stor för mig. Gissar att U1000 är i liknande storlek

5. StrawberryFields

StrawberryFields Sir Notalot

Från:
    Jordgubbsranchen
    Tycker man att U1 & U2 är förstora borde man snegla på en U200 (37mm) eller en T1 (41mm).

6. hemingway1999
    Trådstartare

Ja, U1000 har samma boettstorlek som U1 men är dels lite högre och dels är kronografknapparna rätt maffiga så jag tror den sitter rätt annorlunda på armen.

/Henrik

Mårtenssons ur Brookfield