• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

erfarenheter Graham?

Josef B

Bestraffaren
Jag tycker det är en väldigt cool klocka, stor framförallt men inte överdrivet stor om man nu är van att ha sådana klockor. Den sitter väldigt bra på handleden, gummit var väldigt mjuk och skönt.

Brorsans gamla och den enda modellen som jag gillar.
IMG_0274-1_zpsd7b05787.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: erfarenheter Graham?

Sjukt cool, Josef. Ser ut som vapen och tändare är inbyggt?? :shock:
 

Isodor

Audemars
Har ej ägt någon men en Underentreprenör till mig har en sådan.
Hans stil är väl inget som skulle passa i King men jag tror han själv känner sig nöjd då det är ett speciellt typ av släkte som gillar sådana vräkiga saker.

Urverken är ETA moddar och kvalitén är inte matchande priset , dessutom otroligt fula i mitt tycke.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Har aldrig riktigt förstått vitsen med deras deras kronskydd - verkar väldigt omständligt - dessutom verkar någon ha misshandlat den med fulpåken hela natten...
 
Graham är

Stora, coola, udda och överprisade....dvs man kan hitta dom för en bråkdel av nypriset och då kan dom vara ett ok beggat köp...
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hur många sekunder har man på sig att springa iväg efter att man släppt handtaget som skyddar kronan?
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: erfarenheter Graham?

Standard är väl 3 sek. Om det inte är baserat på någon specielk rysk granat där man kan ställa tiden själv, manuellt, mellan 0 - 6 sek :)

skickat med telefonen.
 

meo_swe

Audemars
Re: Sv: erfarenheter Graham?

P-A skrev:
Standard är väl 3 sek. Om det inte är baserat på någon specielk rysk granat där man kan ställa tiden själv, manuellt, mellan 0 - 6 sek :)

skickat med telefonen.
Moderna svenska granater är specade för 3.2sek vill jag minnas.
Spränghandgranat 56 däremot har en tid på "mellan 3-4 sekunder"... :lol:
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Graham är prissatta lite galet tycker jag men deras tryckknappar vill man mysa med hela natten lång :)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Finns det någon på riktigt som tycker den där kronan är snygg? Skulle aldrig vilja äga en.

pa_75, du har ju en helt annan klocka att njuta av ett tag innan du köper Graham :)
 
Topp