• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ERIKSON URHANDEL bjuder in till Mini Basel 2017

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tack Erikson och vänner! Riktigt bra styrt både under eventet och efteråt för oss som stannade kvar till de sena timmarna. Idag är jag pigg... Tur att jag är ung :D

Nu ska jag bara övertala tjejen att det är en väggklocka från Sinn som ska hänga på väggen...

IMG_0453.JPG
Säg bara att du ska köpa en Sinn 224 så får hon upptäcka resten sedan. ;)
Stort tack till Eriksons. Jag hade höga förväntningar och jag blev inte besviken! Det märks att ni har koll!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Vad tyckte du om nya Autavia?
Tror det är lite tveeggat beroende på hur man ställer sig till trogenhet till originalet. För egen del har jag inga problem med diametrar åt det lite större hållet, varför jag tycker den storleksmässigt med sina 42mm satt riktigt trevligt. Den större diametern gör också att den ganska rejäla bezeln i mitt tycke funkar fint. Tillkomsten av datum är ju i viss mån föremål för kontrovers, men tycker att placeringen och utförandet av datumet gör att det ser bra ut (läs diskret).
Vänder man på det helt; originalet 39mm, denna 42; datum när originalet inte hade datum; en mycket fetare bezel.. Jag har således förståelse för de som har mer negativa synpunkter även om jag själv som sagt tycker det är en trevlig pjäs lite mer anpassad till den större massans nutida preferenser (på gott och ont)..
 

anno1884

Panerai
Tror det är lite tveeggat beroende på hur man ställer sig till trogenhet till originalet. För egen del har jag inga problem med diametrar åt det lite större hållet, varför jag tycker den storleksmässigt med sina 42mm satt riktigt trevligt. Den större diametern gör också att den ganska rejäla bezeln i mitt tycke funkar fint. Tillkomsten av datum är ju i viss mån föremål för kontrovers, men tycker att placeringen och utförandet av datumet gör att det ser bra ut (läs diskret).
Vänder man på det helt; originalet 39mm, denna 42; datum när originalet inte hade datum; en mycket fetare bezel.. Jag har således förståelse för de som har mer negativa synpunkter även om jag själv som sagt tycker det är en trevlig pjäs lite mer anpassad till den större massans nutida preferenser (på gott och ont)..

Tack för ditt svar och input! Försöker samla på mig lite första intryck då jag tycker Tag Heuer har något fint på gång med denna modell (som jag sett på bild).
 
Topp