Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ett måste för alla kontorsråttor!

Diskussion i 'Diskussion' startad av daviden, 26 november 2012.

1. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Som ni vet kör vi Tapatalk (http://itunes.com/app/tapatalk) på forumet, en skön app för att hålla koll på Klocksnack (och andra forum) i mobilen. Lite av en standardisering kan man säga.

Det blir inte enbart läsvänligare, utan även funktioner för notifieringar om du får svar i bevakade trådar, PM's osv. Man kan även "kalla på uppmärksamhet" om man skriver användarnamn med @ framför, kanske inte alla som visste.
    Om jag vill få Denkes uppmärksamhet skriver jag alltså @Denke

Hur som helst! Det som många antagligen missat är att denna funktion (notifieringsfunktionen) även finns till webbläsaren Chrome. Ladda ner här:
    https://chrome.google.com/webstore/detail/tapatalk-notifier/plfhcjljnfjpfcbjpgnflfofmahljkjj

Nu missar ni ingenting. :)

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Jag har kört med det ett tag. Det har dock crashat några gånger, vilket bara lösts med ominstallation.

Edit: Hade man dessutom kunnat slippa mail varje gång någon postar i en tråd man prenumererar på, så hade det varit alldeles ypperligt smidigt att prenumerera på trådar.

3. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Åh fan, jag är sen på bollen alltså.
    Pinsamt. :)

4. yonsson

Från:
    GBG
    Ber om ursäkt om jag framstod som en besserwisser. Kan även meddela att tapatalk-notifier lägger till forum som stödjer programmet automatiskt när man besöker sådana hemsidor. I kombination med google mail checker, är man alltid uppdaterad :)

5. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Absolut inte!
    Grattis förresten. :)

6. yonsson

Från:
    GBG
    Tackar! Fick dock ingen klocka i födelsedagspresent. :cry:

7. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Man kan ju inget annat än älska chrome, synkar bokmärken mellan jobbdator, hemdator och ipaden. Mighty text ger sms-funktion (kopplas till telefonen så man ser inkommande sms och kan skicka nya från sin vanliga kontaktbok), google mail checker för mailen och sen tapatalk notifier (som iof gör att man kollar forumet mer och jobbar mindre men ändå är smidig). Och till slut lastpass som håller reda på alla lösenord, autoifyller och synkas mellan alla enheter.

Saknar explorer lika mkt som pesten, digerdöden och mitt ex :lol:

8. Ricrob

Ricrob Friherre

Lyllo dig som bara har ETT ex! :mrgreen:

9. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Satans petimeter [​IMG]

;) ;) ;) hehe, om det ändå vore så väl

Mårtenssons ur Brookfield