• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes ett par fräscha gamla Omegor (En kvar)

Hardy

Thug
Jävla studier...
visst är studentlivet kul!? som fan, men dyrt.
nu måste jag släppa ett par till av mina adopterade söner.

först ut!

En 70-talare i gulddouble med underbar linnetavla och datumvisning!
det sitter ett 1481-verk i den som fortar sig lite varje dag. jag har precis köpt en ny originalkrona samt en kronaxel till den och den bär ett stiligt nytt hirschband.






Den andra är en underbar stål-Omega som daterar kring 1968-69 och använder sig av ett 601-verk för att fördriva tiden. denna är nyservad och har bla ny krona, nya packningar och den har blivit smord, lätt polerad och ruckad. SÅLDSÅLDSÅLD








pris: 3500 inkl frakt/st

hör av er med funderingar!!
 
Topp