• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

European Alliance of Expert?

Lee

Omega
Tjena klocksnackare!

Jag är i kontakt med en försäljare via chrono24 om en klocka utan cert och tillbehör. Således enbart klockan i sig. Enligt försäljaren ger de 1 års garanti då klockan är nyligen servad av företaget själva, samt ett certifikat på att de är medlemmar i European Alliance of Expert. Jag har googlat runt lite men inte hittat något speciellt angående detta. Någon som vet vad detta certifikat är för något?
Försäljaren är Eve Cazes & Mikaël Dan, någon input på denna?

Tack på förhand!
 

JohnDoe

Rolex
Hittar inte heller "EAE" på google. Låter minst sagt tveksamt. Grundprincipen är att om de inte är auktoriserat servicecenter för det märket så är serviceintyget värt noll.... Klassa den som oservad chanstagning.... Finns många som bränt sig på C24, sök här och du lär hitta en ziljon trådar om att handla på C24.
 

Lee

Omega
Tack för svar, visst låter det skumt!
Känns som ett försäljningsknep om något. Känns som att jag får leta vidare ;)
någon annan som har koll på EAE?
 
Topp