• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fattigmans-Gentor

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Köp min italienare!
20200705_203705.jpg

https://klocksnack.se/threads/d1-milano-chronograph-helt-ny.134595/
Osnyggt.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Jag tycker den är riktigt läcker. Väldigt mycket GG-inspirerad. Om du menar att det var osnyggt att göra reklam för min annons så sorry, men det var faktiskt mer tänkt som tips på GG-klocka. Ska köpa en likadan till själv (eller behålla den vita om ingen hugger den).
Det var reklamen jag tänkte på - hade kunnat tipsa om klockan utan länk till din annons. :)

Tycker f.ö. att D1 Milano gör rätt balla grejer själv, framförallt de mindre varianterna.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Det var reklamen jag tänkte på - hade kunnat tipsa om klockan utan länk till din annons. :)

Tycker f.ö. att D1 Milano gör rätt balla grejer själv, framförallt de mindre varianterna.
Har ändrat nu :)

Var själv lite tveksam till märket tidigare, men får erkänna att de har hittat en riktigt bra design som är Aquanaut/Royaloak-esq utan att vara en ren rip off. Lite dyra med hänsyn till urverk och WR, men absolut hög klass på case och länk.
 
Topp