• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fixa till en Breitling New Pluton

D'orB

Omega
Hej KS

Har en kompis som har kommit över en ruskigt billig Breitling och skulle vilja lyfta utseendet på den en aning, typ byta ring, glas etc. Tips mottages gärna på vad man skulle kunna göra för en billig peng. Eventuella delar behöver inte vara original och uppskattar även förslag på var man kan anskaffa sig dessa.

Har jag hamnat fel med tråden så uppskattar jag även feedback kring detta 😊

Tack för eventuell input!
C9F68D06-98F7-41D5-9CC6-4B8D0A6C2870.png
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej KS

Har en kompis som har kommit över en ruskigt billig Breitling och skulle vilja lyfta utseendet på den en aning, typ byta ring, glas etc. Tips mottages gärna på vad man skulle kunna göra för en billig peng. Eventuella delar behöver inte vara original och uppskattar även förslag på var man kan anskaffa sig dessa.

Har jag hamnat fel med tråden så uppskattar jag även feedback kring detta 😊

Tack för eventuell input!
C9F68D06-98F7-41D5-9CC6-4B8D0A6C2870.png
Ser ju riktigt rå ut som den är! Låt utsidan vara som den är, men kosta på den en täthetsservice.
 
Topp