• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En miss av mig och hoppas inte jag kränkt någon eller skapat stor skada.

Mvh
Danne
Det tror jag inte men folk är väldigt snabba med att kommentera istället för att trycka på ”anmäl”. Rekommenderar att du läser annonsreglerna ändå med tanke på att du även bumpat en nyskapad annons samma dag.
 

Dabe

Breitling
Det tror jag inte men folk är väldigt snabba med att kommentera istället för att trycka på ”anmäl”. Rekommenderar att du läser annonsreglerna ändå med tanke på att du även bumpat en nyskapad annons samma dag.
Tack för tipset:) Dock skriver jag från iPhone så bumpningen skedde nog när jag skulle trycka ”ändra”... kan inte direkt påstå att detta forum är enkelt, eller direkt användarvänligt som nykomling, för den delen.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Tack för tipset:) Dock skriver jag från iPhone så bumpningen skedde nog när jag skulle trycka ”ändra”... kan inte direkt påstå att detta forum är enkelt, eller direkt användarvänligt som nykomling, för den delen.
Saker och ting kan gå fel, så det är ingen biggie. Mitt tips är att du hänger här ett tag, och vänjer dig vid hur det funkar. Sen kan du försöka dig på sånt som du inte ännu behärskar, med tanke på att du inte tycker att det är användarvänligt här.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fick jag rensa i tråden. Igen. Ska det vara så svårt för äldre medlemmar att inte elda på här? Blir förvånad varje gång.
Lutar starkt åt att stänga den så kanske anmälfunktionen kommer användas bättre.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-116613lb.96599/

https://www.blocket.se/vi/80599123.htm

Udda att ha ett lägre pris på annonsen på blocket än annonsen på klocksnack... Bara jag som tycker datumet på certet inte känns helt reko? :D Sen blir jag fundersam över boxen, den nya boxen och det gamla certet, stämmer verkligen det?
Jag hade en 114060 från 2016 med samma modell på box och certifikat. Det skall ha varit korrekt i alla fall.
 

galácticon

Patek
2-Faktor

B1884

Audemars
2-Faktor
Ganska tröttsamt att man inte kan bemöda sig med att läsa reglerna om man är ny samt att det är gratis att annonsera... tar typ 3 minuter.

En checkruta "Jag har läst reglerna för annonsering" innan man skapar annonsen kanske vore något?
 

Admm

KS Explorers Club
Ska lägga upp en Apple-Watch. Innan jag blir tillsagd, ska den läggas bland vanliga köp & sälj eller under någon annan flik? :D:als:
 

dnill

Cartier
2-Faktor

NDJD

Cartier
2-Faktor
Va menar du med mixtrat?

Det inringade visar där någon rivit bort ursprunglig text

3840FD3A-92F9-4CAA-A5BE-09439F84B831.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp