• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FREDAG!

Compiss

Patek
2-Faktor
Efter att @Compiss köpt och presenterat den ena 6139 efter den andra, och jag genom åren haft ett antal, växte suget inom mig. Ett långskott senare sitter denna på armen, originallänk (ovanlig) finns dessutom men ska kortas fast passar bra på läder med. Älskar de feta luggarna på dessa :) Ångrar lite jag sålde min blå, hade varit ett fint par :rolleyes:
image.jpeg


image.jpeg
Underbar!!!


Din gamla trivs bra;)
Fått tag i orglänk till den:)
image.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Underbar!!!


Din gamla trivs bra;)
Fått tag i orglänk till den:)
image.jpg

Kul! Och har du bytt insert mellan den och en annan? :)

Satte på originallänken nu, fattar dock inte hur den kortas än. Enormt rasslig iaf, trodde inte det fanns värre än "poguelänk" men jodå denna är snäppet värre :D Grymt skön såklart och roligt ha :)
image.jpeg


Men tar nog hem något retrogummi eller tropic till den i sommar :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Kul! Och har du bytt insert mellan den och en annan? :)

Satte på originallänken nu, fattar dock inte hur den kortas än. Enormt rasslig iaf, trodde inte det fanns värre än "poguelänk" men jodå denna är snäppet värre :D Grymt skön såklart och roligt ha :)
image.jpeg


Men tar nog hem något retrogummi eller tropic till den i sommar :)
Ja jag bytte insert då det andra var så sliter att det inte matchade klockan i övrigt.
 
Topp