• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagspaket!

petank

Omega
Se där! Ett paket till fredagskvällen. En del äter tacos, andra öppnar några OLW-påsar, några tar ett glas rött. Jag fredagsmyser med paketöppning.. :cigar:
x94ql1a.jpg


Och varifrån kommer det? Schweiz! Det har skickats via Posten i Schweiz, SWISSPOST. Det finns tydligen länder som fortfarande har en fungerande Postverksamhet. Imponerande.. :wideyed:
uwm4c43.jpg


Välpaketerat, må jag säga... :angel:
jc8wlAP.jpg


Longines - med boxar och instruktionsbok - kan det bli bättre? :happyhappy:
iE0ocuo.jpg


Innerboxen öppnad och där kan man se att avsändaren varit noga med stötdämpning och skydd i övrigt. Det uppskattas av mottagaren... :cigar:
UOeQvlc.jpg


Nu ska vi se vad som döljer sig här. Vad har jag köpt? Jo, en riktigt rolig och trevlig Longines Spirit Chrongraph, ny servad och fin... :happyhappy:
KGA8cWG.jpg


...och där satt den! Tack aosehus för affären, lägger ett omdöme i B&G... :rolleyes:
aE6wETC.jpg
 

KMS

Rolex
Riktigt cool! Var tvungen att googla på den och den blir faktiskt bara bättre ju längre man tittar på den! Grattis!
 
Topp