• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagspaketsöppning.

vekktah

Cartier
Blir det idag. Rödtejpat paket väntar på posten.

Vad köper man om man är uttalat emot ordet "dressur" men ändå vill ha något krispigt som inte påstår sig vara för dykare/astronauter/grottforskare/piloter/göteborgare? :cigar:
 

vekktah

Cartier
Ok! Lets go. Tänkte lägga till precis när jag postat att den som gissade rätt skulle få en swatch eller ett Nato men det sket sig... Gissa varför...

Efter många om och men...
jyzanyru.jpg

Hmmmm
6yjezenu.jpg

Intressant packmaterial, är
Alla klockälskare verkligen bilhandlare?
asebumyp.jpg

Konstigt nog ser man redan?
ytyny3y6.jpg

Jodå!
6e2ezyze.jpg

En idiotisk bild. Hur många såna finns på nätet?
zyqapa9e.jpg

Virvel....
emevyde8.jpg

Såklart hade Ricrob rätt!
uzadysyb.jpg

Armen
yzaqymu5.jpg

Med suben
qyzysete.jpg

Oysterfamiljen hö hö
ra5y2a6e.jpg


I min värld den snyggaste milgaussen utan överarbetade detaljer eller det för mig omöjliga fenomenet vit tavla.
Om jag behåller den så kommer jag låta borsta på sikt. Har sett grymma exempel på nätet men måste hitta rätt person som man litar på (tips?) den kommer få åka på orange-stickat läder tills vidare.

Trevlig helg.

Ps. Efter ostron o skumpa äts det fredagsburgare med sonen. För er burgarnördar i Sthlm (och de är ju rätt många) vill jag tipsa om hötorgshallens bageris bröd. Köttet från disken brevid. Vi snackar flippin-kvalitet rakt av.
vazunyvu.jpg
 

vekktah

Cartier
Härliga bilder! Slit den med hälsan!



Tack för långdragen (tillbakadragen annons och massa tjat från min sida) och trevlig affär! Aldrig köpt något i liknande skick. Som ny.

Såhär blir det sen (ritade stygnen orange på ett billigt strap för att dämpa suget ikväll)
umabu5az.jpg

y2y5e9yd.jpg


Tack för trevliga kommentarer. Äntligen är den min. Den första rolexexplorer jag ville ha faktiskt. Och min fjärde totalt.
 

vekktah

Cartier
Eh... Såg att det står "den första rolexexplorer jag ville ha..." Men det skulle stå "rolexen". Jävla autocorrect + några IPA + lite skumpa så framstår man som galen.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Tack ska du ha vekktah: nu har du gjort mig svinhungrig när jag traskar hem smålullig från en pokerkväll som jag för övrigt torskade! Skulle fan ha ihjäl någon för den där burgaren!!

Grattis till klockan btw.
 
Topp