• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 12/04 By @Lesa. Har han emigrerat den där @Ricvin….

Professor S

Panerai
2-Faktor
Äntligen fredag! Ser fram emot en helg fylld av aktiviteter
IMG_6861.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Godmorgon.Kom ett telegram från NY i natt med uppdrag att starta tråden åt emigranten...
IMG_0689.jpeg
å nu är det fixat. Jäk.. tidigt start idag på Fredagstråden eller hur, men det händer ibland att jag är morgonpigg när det behöver klippas på golfbanan 😉 ! Ha `re bäst nu allihopa och ha en riktigt trevlig Fredag å kommande helg samt för bööfelen. Glöm inte bort Er nära å kära. //🧐
FC36B381-AE8D-4F6F-979C-C407D18E7FB2.jpeg

Edit: Javisst, @RicVin skickade en hälsning till Er alla från ” The Big Apple”. Det höll jag på att glömma.// 🧐

Morrn morrn mina vänner! Tack för hjälpen @Lesa !!
Nu har gubben vaknat. Huvudvärk och inte helt utvilad! Vädret ska vara sisådär…
IMG_1158.jpeg

Måste hitta ett paraply som INTE säljs av någon gatuförsäljare. Låg ett å annat i papperskorgar jag gick förbi igår så kvaliteten verkar inte vara den bästa…🤪

Ha det gott!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0701.jpeg

Godmorgon @RicVin alias " Emigranten". Frukostdax? Klockan är ju över 09:00 local time där du är.Här är det färdigklippt å klockan har passerat 15:00. Lite bubbel sitter bra. Ha ´re bäst å möjligen ta tillfället i akt att "smutta” på en Manhattandrink senare i kväll // 🧐
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_0701.jpeg

Godmorgon @RicVin alias " Emigranten". Frukostdax? Klockan är ju över 09:00 local time där du är.Här är det färdigklippt å klockan har passerat 15:00. Lite bubbel sitter bra. Ha ´re bäst å möjligen ta tillfället i akt att "smutta” på en Manhattandrink senare i kväll // 🧐
Det får bli en Manhattan ikväll helt klart! Men nu blev det lite ”mellis” och ett glas rött!!
IMG_1183.jpeg


Carpaccio men varm tryffelsås och tärnad potatis. Det senare lät konstigt men saaatan vad gott det var!! 🍷

IMG_1182.jpeg
 
Topp