• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredrik78

Luufy

Omega
2-Faktor
Sålde en Casio G-SHOCK GW-5000-1JF till Fredrik. Snabb, smidig och trevlig affär! 100% GG
 

Ironlung

Cartier
2-Faktor
Köpte G-shock av Fredrik. Snabb leverans, bra kommunikation och korrekt beskrivning av skicket. Definitivt good guy!
 

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en G-shock av denne. En av de snabbaste och smidigaste affärerna jag gjort. Helt klart en good guy
 

HSK

Patek
2-Faktor
Även jag köpte en G-shock av @Fredrik78 som matchade beskrivningen till fullo, var omsorgsfullt inslagen och levererades på nolltid. 100% GG! :)
 

Blackmore

Panerai
Jag sålde en Grand Seiko SBGX061 till Fredrik.
Inga konstigheter på något sätt och blixtsnabb betalning.
100% bra snubbe :)
 

SARman

Breitling
Köpte precis en klocka från Fredrik. Trevligt, smidigt, som beskrivet och välpackad leverans. GG i min bok!
 

Feiko

Breitling
Köpte ett ur som överträffade mina förväntningar. Bra snack, leverans och förpackning. Vad säger man 110% GG helt enkelt
 

Larsmustasch

Cartier
Köpte klocka av herrn i slutet av Mars. Som vanligt inga konstigheter. Snabb och trevlig kommunikation och väl framme var klockan enl beskrivning.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Kort men trevligt f2f där en klocka inhandlades av Fredrik. Absolut Goodguy i min bok. Fem av fem 👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿
Passar på att önska en trevlig fredag även här 😊
 
Topp