• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Kermaisk bezel insert Sub 116610 114060 *SÅLD*

Asplund

Patek
2-Faktor
Jag beställde hem ett insert tillverkat av Parnis Factory för de nya Subbarna men det var inte riktigt vad det jag trodde det skulle vara.... :lol:

Såhär såg bilden ut:


Detta fick jag:



Jag betalade motsvarande 280 kronor och insertet är helt nytt, dock är lumepricken helt sne som man ser på bild två samt lite limrester finns runt.. Finishen är dock väldigt fin på själva keramiken så detta kanske går att fixa till för den som orkar.. eller så kan man ju slå sönder det för utbildningssyfte av keramiska ringar! :)

Jag förstår att ingen vill köpa detta insert för 280 kronor men... jag skickar det till den som bjudit högst i tråden till och med klockan 20:00 imorgon kväll (tisdagen den 5 mars)

Jag ska självklart inte ha pengarna för detta skräp själv utan dessa sätts in av den som bjudit högst under KS Barncanserinsamling och pmar mig kvittot för insättningen!

Hoppas detta kan ge några kronor till ett bra ändamål.. istället för absolut ingenting! :shock:

/Asplund
 

Bilagor

  • $(KGrHqJHJDYFC0sF1dRzBQzy)9qTPQ~~60_58.jpg
    $(KGrHqJHJDYFC0sF1dRzBQzy)9qTPQ~~60_58.jpg
    21.3 KB · Visningar: 621
  • IMG_2377.JPG
    IMG_2377.JPG
    300.9 KB · Visningar: 625
  • IMG_2378.JPG
    IMG_2378.JPG
    175.9 KB · Visningar: 620

calzone

Vacheron
Re: FS: Kermaisk bezel insert Sub 116610 114060

Tråkigt att det är så populärt med falsk marknadsföring nuförtin va e de me folk :(
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Re: FS: Kermaisk bezel insert Sub 116610 114060

Seikoman87 skrev:
Tråkigt att det är så populärt med falsk marknadsföring nuförtin va e de me folk :(

Jo det e lite tråkigt!

Ingen som vill buda hem detta fantastiska hantverk för en god sak? 5 kr, 10 kr alla bud är välkommna :)

/Asplund
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Re: FS: Kermaisk bezel insert Sub 116610 114060

Bara tre timmar kvar och endast ett bud till denna välgörenhet :cry:

Lite mer är den värd! ;)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Re: FS: Kermaisk bezel insert Sub 116610 114060

Hej!
Vi är både glada och tacksamma för din gåva till Barncancerfondens verksamhet. Den är betydande för fortsatt forskning och utbildning inom barncancer.

Betalningen via kontokort är genomförd och gåvan har registrerats hos oss.

Tack till Thoraby för pengarna till BCF, skickar insertet idag!

/Asplund
 
Topp