• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko Monster

carlanton

Audemars
Håller på att banta ned min dykarsamling på grund av sug efter nytt.

Har en Monster med svart urtavla (den vanliga enklare varianten utan hack och manuell uppdragning). Köpt ny från HK i somras, varken box eller papper följde med. Jag tror att jag har plockat bort en eller två länkar, men de ligger i en byrålåda på Teneriffa, precis som den lilla sammetspåsen den kom i. Nu är den inställd på minsta inställningen och sitter lite löst på mina 185mm små handleder och kan utökas upp till 195 (plus 10mm med våtdräktsextensionen, för den riktigt köttige). Spännet är repigt, lite mindre repor finns på boetten samt en mindre på vridringen. Ingenting som stör på en beater, tycker jag.


k5frr.jpg


Priset sätter jag till 1200:- 1000:-

Finns F2F i Stockholm eller kan skickas mot förskottsbetalning i grönt kuvert. Jag har flera referenser från tidigare affärer här. Maila mig på [email protected] eller skicka PM.
 

carlanton

Audemars
Bumpar denna igen. Inga byten denna gång, endast ren försäljning.

Sätter priset till en tusing jämt. F2F i Högdalen eller hemleverans inom utvalda delar av Stockholm.
 
Topp