• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: Hour angle watch *HOLD*

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag önskar sälja eller byta min Longines Charles Lindbergh hour angle watch.

Min klocka är komplett med allt som fås vid nyköp. Skitstor box med både karta och flygarmössa (i äkta skinn), ifyllda och stämplade papper samt original inköpskvitto från auktoriserad handlare (USD 4607).

Jag byter klockan mot en rolex datejust eller någon fin dykare. Värde ca.11K pengar upp eller ner funkar för mig ;-)

Skicka mig ett pm med en mejladress så knuffar jag gärna över några bilder på klockan och tillbehören.

Jag och klockan finns i stockholm och ses gärna f2f

Tack för ordet //Björn
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: FSOT: Hour angle watch

Varför drar du inte upp bilderna i tråden? Det är säkert många med mig som kan impulsa klockor för 10 lök om andan faller på men drar sig från att maila och be om bilder då man inte vill vara till besvär.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Re: FSOT: Hour angle watch

Det får bli mitt nyårslöfte, att lära mig den enkla konsten att posta bilder ;-)
Tills dess vill jag bara understryka att det är ett kärt besvär att skicka lite bilder till den som önskar.
God jul och gott nytt :-D //Björn
 

Rille

Rolex
Den fick åka hem med mig efter en trevlig lussefika:)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1355424793.896175.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355424793.896175.jpg
    100.6 KB · Visningar: 253
Topp