Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fulton complete calender

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bingoraalf, 28 juni 2013.

1. Bingoraalf
    Trådstartare

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Men faail... Jädra ipad :p kan någon snäll moderator flytta tråden?

Då jag efter ännu ett köp av vintage, kommit fram till att det inte är min grej så flippas denna nu vidare.

Klockan är en fulton som jag inte vet så mycket om (china kan säkert upplysa om detaljer ;) )

Cirka 1950-tal
    33mm boett
    Guld på stål
    Automatisk
    Håller tiden inom 1min/dygn, har inte tagit tiden men den har inte diffat så jag märkt något.
    Svensk dagshjul, lite extra mojo
    Månads och datumvisnings.

Om jag glömt någon info eller bilder på något speciellt önskas så pma bara så ordnar jag det.

Alla funktioner fungerar problemfritt. Den blir din för 4500 inkl frakt (+50kr om rekat önskas)

16610 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield