• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

kev1n

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Jag behöver 5 slag när McIlroy behöver ett. Man kan inte göra annat än att beundra karln ödmjukt.


Nice, men va är de för nöt som skrivit artikeln? Han hade en carry på 319 yards, inte 319 meter…

Edit: insåg att de va jag som var en nöt… Han har bra tryck i bössan
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Nice, men va är de för nöt som skrivit artikeln? Han hade en carry på 319 yards, inte 319 meter…

Edit: insåg att de va jag som var en nöt… Han har bra tryck i bössan
svt.se tror jag använder robotar ibland så det är nog den hemsidan som det är sämst svenska på. Han slår långt, det brukar han göra men denna gång var det med precision också. Han verkar vara en sympatisk människa också.
 

MartinGFX

Cartier
Premiär på fredag om vädret tillåter, ruggigt spelsugen!
4DC16250-A87A-47C7-91A0-302256AAE5E2.jpeg
 

goterfelt

Omega
Masters peppen börjar smyga sig på, säga vad man vill om LIV men det ska bli riktigt kul att få se DJ, Cameron Smith, Koepka, Mickelson m.fl. mot Rory, Finau, Spieth etcetera. För att inte nämna Tiger! Hoppas på lite dålig stämning och fantastisk golf.
 

Jey

Cartier
Masters peppen börjar smyga sig på, säga vad man vill om LIV men det ska bli riktigt kul att få se DJ, Cameron Smith, Koepka, Mickelson m.fl. mot Rory, Finau, Spieth etcetera. För att inte nämna Tiger! Hoppas på lite dålig stämning och fantastisk golf.
Om Rory inte hittar spelet under helgen så hoppas jag verkligen någon från LIV tar hem det vare sig det är DJ, Cameron eller Koepka.
 

Gustav92

Omega
Mina picks för veckan är Mcllroy, Hovland, Norén, Schauffele & Homa. En kombination av hjärna och hjärta.

Hovland går trevligt bra just nu 🤩
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Custom fitting, vem vänder man sig till i Stockholm? Dags att börja spana in nya spakar (fullset).
Jag gillar Fairwaygolfs demodagar. Bli inte skrämd av den usla hemsidan. Där kommer ditt representanter för olika märken och du kan även boka tid för custom fitting.
 

kalufsen

Panerai
Om någon av er är sugen på en ny putter men inte är medlem i grupperna på FB så har jag en ny Odyssey Toulon Design Las Vegas DB Putter till salu - hojta i PM om det är av intresse.

Odessey7.jpg
 

kalufsen

Panerai
Jag gillar Fairwaygolfs demodagar. Bli inte skrämd av den usla hemsidan. Där kommer ditt representanter för olika märken och du kan även boka tid för custom fitting.
Katastrof hemsida - slutade gå dit när det goa gänget lämnade för att börja på golfsky så vet inte hur det är där nu men har gjort en "custom fitting" där tidigare och det gick super!
 

MartinGFX

Cartier
Jag gillar Fairwaygolfs demodagar. Bli inte skrämd av den usla hemsidan. Där kommer ditt representanter för olika märken och du kan även boka tid för custom fitting.
Tack för tips, ser lovande ut att man får slå utomhus och kan se flykt osv live. Ska åka dit och provslå lite innan jag bokar in en fitting.
 

Hutti

Cartier
Några som spelar i Malmö-området? Jag är medlem på Bokskogen i år och tycker alltid det är trevligt att spela med andra!

Även om det är folk som spelar i Göteborg, hade varit kul att ta med sig golfklubborna när man besöker hemstaden.
 

The lord

Audemars
Spela på la marquesa idag för första gången. Angel jimenez är hedersmedlem Hål 16 är en hyllning till hål 17 på tp sawgrass. Här blev det par. Väldigt tjockt gräs runt greenerna gjorde det svårt för mig men kul bana tycker jag . Imorgon blir det Las ramblas.
20230710_125113.jpg
 

Hutti

Cartier
Ska spela i Göteborg med en vän, vilka klubbar är bäst? Hills funderar vi på men 1300kr för greenfee är i högsta laget.
 
Topp