• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grön Vostok Amphibia 150

Vinflaskan

Cartier
Pris
900 SEK
Returpolicy
Ingen retur bortsett från om klockan skulle vara defekt eller liknande.
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld för 700 spänn 4/12-2023.

Är du sugen på en Hulk men saknar både pengar och mod att bära en sådan på armen?
Köp min Vostok Amphibia 150 istället för 900 spänn exklusive frakt. Finns i Stockholm och jag kan därför också mötas upp om någon vill kolla lite närmare innan köp.
Byte i samma prisklass +/- några hundringar kan vara intressant så länge det inte är större än 38mm.

Ingår extra gummi och länkbitar. Klockan kommer i en Vostok-låda. Den är moddad då tidigare ägare bytt ut bezel.

Klockan har periodvis använts en del men jag hittar inga större dings eller skavanker, även om klockan har spår av användning i form av små repor på armbandet. Eftersom armbandet är blankt går det säkerligen enkelt att polera upp med lite Häxans.

Jag kan så klart fixa fler bilder om det efterfrågas då klockan inte behöver förvaras i bankfack.

Specs:
Diameter: 41 mm
Lug to lug: 46 mm
Tjocklek: 12 mm
Bandhorn: 22 mm
Gångreserv: 31 timmar
Vattentät: 200 meter

Kort film-recension från någon annan än mig där man tydligare ser vågformade urtavlan osv finns här:

IMG_3870.jpeg


IMG_3867.jpeg


IMG_3861.jpeg
IMG_3858.jpeg
IMG_3857.jpeg
IMG_3856.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp