Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar räcka med att se glaset på äldre fake. Blir en förstorande effekt i vinkel.Det ska jag göra om han tillåter!
Klockan är om jag förstått det rätt, ganska gammal.
Har ni tips om vad jag ska titta på? Jag har som sagt inte hållt i så många Rolexar så mig kan man nog lura ganska lätt:/
Det står "perpetual" på extremt många modeller, så det går inte att ge så mycket generella tips tyvärr. Glasbaksida brukar vara en ganska säker indikator, men finns undantag. Ser det ut som en leksak eller ett mästerverk med vikten från gedigen metall?Ska dit ikväll så jag återkommer i ärendet.
Kom gärna med flera idéer om vad jag ska titta på.
Jag ska göra mitt bästa för att få så bra bilder som möjligt. Det kommer säkert bjudas på både vin och Whiskey men det ska nog gå att få skärpa ändå
Den finska mobilen brukar slå Ipponee med hästlängder vad gäller foton. Sa jag för mycket nu kanske?
Du menar den finska mobilen som inte finns längre?
Har du anledning att misstro en släkting? Fine om en stranger säger att han skickat den på service, men en du känner?De finska mobilerna är de finskaste mobiler som finsk
Eftersom släktingen har haft denna Rolex länge så borde han väl över tid ha märkt att klockan är en kopia? Om inte annat när han lämnade in på service. Det finns en del frågetecken kring detta.