• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GRATTIS KLOCKSNACK!

P-vakten

Patek
2-Faktor
Hurra! Detta forum förgyller vardagen och tär på ekonomin. Precis så som jag vill ha det! Nu kör vi 5 år till. VAMOS
 

Camo00

Patek
Många hjärtliga gratulationer och ett stort TACK till @daviden och @Ministern, för att Ni möjliggör det här sköna internetminglandet, och för att Ni låter @Denke vara med som "admin"... Alla behöver känna sig viktiga oavsett förmåga!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Tack för ett fantastiskt forum med en otrolig community. Det hela backas dessutom upp av en magiskt bra teknisk plattform. Sveriges bästa forum!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Tack forumledningen till detta roliga självskadebeteende! Ni gör en stor dold samhällsinsats. Jag har aldrig varit med om något så lika kan ses så olika. Det är bara en klocka när allt kommer i kring.
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
GRATTIS och tack för allt jag fått lära mig om klockor och alla trevliga likasinnade galningar jag har fått träffa. Ser fram mot 10!
 

Igge

Panerai
Grattis KS.
Grattis alla trevliga medlemmar som förgyller detta forum.
Men framför allt grattis till er som gjort detta forum möjligt, dvs lagt ner massor av jobb, angagemang och driv de senaste 5 åren.

Tack
/i
 
Topp