• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grattis

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Jo men visst, tack. Upptäckte just att Eddie Redmayne har samma födelsedatum. En jäkla talangfull skådis, men jämngammal med ens egna barn.
Hoppas du får/her dig själv nåt trevligt. Jag fick ju hem min Tudor sub ett par dagar innan, men en present ändå. Till mig själv :). Tjejjerna bjöd på hotell och middag i Köpenhamn. Mysigt :D. Ha det gott och ät mycket tårta :)
 
  • Like
Reactions: TiE

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas du får/her dig själv nåt trevligt. Jag fick ju hem min Tudor sub ett par dagar innan, men en present ändå. Till mig själv :). Tjejjerna bjöd på hotell och middag i Köpenhamn. Mysigt :D. Ha det gott och ät mycket tårta :)
Nu var det inte meningen att kapa in i tråden tillägnad dig men kunde inte låta bli. Ber om ursäkt, en gubbe till en annan. Lever goa livet några dagar i London, frun och jag. Mycket pubbesök, teatrar, afternoontea på Browns, och övrigt myspys, återupplever gamla minnen och hittar alltid nytt.
För min del blir det ingen ny klocka, däremot ny tavla på min Sjöö Sandström tonneau, som då blir som ny. Bilder kommer så fort jag fått den.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Alltid kul med födelsedagar, vad blev det för tårta?

Grattis Mekmek TiE
Denna på Gordon Ramseys York & Albany
image.jpg

image.jpg
 
Topp