• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grymt intressant urmakarsida.

Warwian

Cartier
Hitta den på annat forum :eek: Skitsamma då den är så pass intressant? Grymt skicklig snubbe? Och fruktansvärt avis på alla fina verktyg?
https://anderstestarblog.wordpress.com/2016/05/12/omega-cal-501/
Riktigt duktig, kul med så detaljerade bilder och utförlig text också. Tack för att du delade med dig @rogart-63!
Jag skall hälsa Anders att ni uppskattade hans blogg! Vi är goda vänner och många genomgångar av mina klockor finns redogjorda för på bloggen. :)
 

rogart-63

Patek
Jag skall hälsa Anders att ni uppskattade hans blogg! Vi är goda vänner och många genomgångar av mina klockor finns redogjorda för på bloggen. :)
Intressant med tavellödapparaten han fixa till trasiga tavelfötter med. Håller på att bygga en sån? om den blir färdig nån gång? evig väntan på delar? Går ju inte ens att hitta en M3 mässings skruv längre i affären utan man ska köpa från China eller Hong Kong
 
Topp