• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gtg Skåne

Maxim

Cartier
Varför inte, alltid trevligt att träffa nya människor!

Vincent 76
Fabian
Bingoalf
Keso
Ako
Hublot
Olivetti
Kalleknuda
Päromkapitalist
Jörgen N
Maxim
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Blir nog inget besök på Bergströms efter stängning en lördag, min bror hörde med dom och de var inte jättesugna på det. Däremot har dom öppet till 16:00 så ett besök där till att börja med kanske kan vara på sin plats. 30:nov går utmärkt för mig. Vi skulle ju kunna posta en ny tråd med en poll i.

Kan du boka besöket på Bergströms ?
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Jabla
Vincent 76
Fabian
Bingoalf
Keso
Ako
Hubolt
Olivetti
Kalleknuda
Päronkapitalist
Jörgen N
Maxim
Mcgyver
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Då bokar jag in hos Bergströms ett besök på 20ish personer 15:00 den 30/11

Om man ska boka för sällskap större än 8 personer på Bastard så är det en "Bastard-meny" som gäller som kostar 450kr vad som ingår där får man nog ringa och höra. Men ska vi boka där så får vi styra upp det här med namn och eventuella inbetalningar lite mer noggrant så kan vi boka in ett exakt antal.
 

RosaCasio

Cartier
Jag är gärna med på besöket hos Bergströms. 20 Pers där inne hade varit en syn. Bastard hoppar jag över då jag är bortlovad på kvällen. Givetvis ger jag upp min plats om det finns 20 som går all in.
 

Ako

Rolex
2-Faktor
T
Då bokar jag in hos Bergströms ett besök på 20ish personer 15:00 den 30/11

Om man ska boka för sällskap större än 8 personer på Bastard så är det en "Bastard-meny" som gäller som kostar 450kr vad som ingår där får man nog ringa och höra. Men ska vi boka där så får vi styra upp det här med namn och eventuella inbetalningar lite mer noggrant så kan vi boka in ett exakt antal.
tror man kan sitta i baren utan bokning,jag kan ringa o kolla!
 

zesj

Omega
Pub över väl okej. Men allvarligt talat är det ack så mycket trevligare och "helkvälligare" (ja, jag får hitta på ord) med middag. Röstar på middag men kan under piskhot acceptera pub ;).
 
  • Like
Reactions: Ako

Ako

Rolex
2-Faktor
Jabla
Vincent 76
Fabian
Bingoalf
Keso
Ako
Hubolt
Olivetti
Kalleknuda
Päronkapitalist
Jörgen N
Maxim
Mcgyver
alfons
zesj
RosaCasio
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Pub över väl okej. Men allvarligt talat är det ack så mycket trevligare och "helkvälligare" (ja, jag får hitta på ord) med middag. Röstar på middag men kan under piskhot acceptera pub ;).

Middag är möjl. på Basard, har jagat men dom har stängt på måndagar så besked skall nog komma under kvällen!
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Fick besked att Basard är fullbokat ...
Ett alt. är kanske king long på triangeln,
bra Kinamat ...
 
Topp